زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

قرار دادن متنی در نوار عنوان مدیاپلیر

با استفاده از این ترفند شما می‌توانید متنی در نوار عنوان یا همان Title Bar ویندوز مدیا پلیر به دلخواه خود قرار دهید . برای این کار منوی استارت را باز و Run را اجرا نمایید سپس تایپ کنیدRegedit. حالا در سمت چپ از طریق پوشه‌هایی که می بینید به این آدرس بروید:

HKEY_CURRENT_USERSoftwarePoliciesMicrosoftWindowsMediaPlayer

حالا روی TitleBarدر صفحه سمت راست دابل کلیک کرده و در صفحه ظاهر شده متن مورد نظر خود را وارد نمایید. حالا می توانید روی OKکلیک کنید و مدیا پلیر را باز کنید تا متن مورد نظرتان را در بالای صفحه ببینید.

تذکر!

ممکن است در رایانه شما گزینه‌ای به نام TitleBar مشاهده نشود که در این صورت می توانید روی صفحه سفید سمت راست، راست کلیک نموده و روی New کلیک نمایید سپس گزینه String Value را کلیک نمایید و نام فایل ایجاد شده را TitleBar بگذارید(بین دوکلمه فاصله نیست) سپس روی آن دابل کلیک کرده و متن خود را در صفحه ظاهر شده بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد