زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

10 نکته مفید برای افزایش دنبال کنندگان در توییتر

توییتر این شبکه اجتماعی گسترده که هرروز بر کاربران آن افزوده می شود و کاربران خاطرات ، لینک ها و … را به اشتراک می گذارند و یا حتی افراد مشهور و خبرگزاری های معتبر از آن استفاده می کنند تا سخنان خود را به دیگران برسانند ( می توانید یک نمونه از استفاده افراد مشهور از توییتر را در اینجا بخوانید ) ، کسب محبوبیت در بین این همه کاربر بسیار مشکل است و کاربران از هر راهی برای افزایش دنبال کنندگان خود استفاده می کنند . در اینجا 10 نکته مفید برای افزایش دنبال کنندگان در توییتر آمده تا بتوانید  بر محبوبیت خود در توییتر اضافه کنید. 

10. Retweeting :

  • هنگامی که فردی ( دنبال کننده شما ) تویت های شما را ری تویت می کند دنبال کنندگان وی نام کاربری شما را به صورت  Username @ می بینند و با کلیک بر روی آن به حساب کاربری شما در توییتر وارد می شوند.
  • به دنبال کنندگان خود توضیح دهید که ری تویت چیست و آنها را تشویق کنید که نوشته ها و لینک های به اشتراک گذاشته شده توسط شما را ری تویت کنند.

ناسیس | Nasys.wordpress.com

9. Bio Information و آواتار :

اطلاعات قسمت Bio را که توضیحی در مورد خودتان است کامل کنید و یا آدرسی را وارد کنید که در باره شما باشد ،  تصویر مناسبی را برای آواتار خود انتخاب نمایید تا افراد به دنبال کردن شما تشویق شوند وگرنه اگر اطلاعاتی از شما نداشته باشند کمتر ترغیب می شوند تا شما را دنبال کنند.

در قسمت Bio اطلاعاتی مانند : شما چه کسی هستید – چه کاری انجام می دهید – کجا زندگی می کنید و یا به چه چیزی علاقه دارید و … را وارد کنید.

ناسیس | Nasys.wordpress.com

8. از هرجایی برای دعوت کردن دیگران به دنبال کردن خودتان استفاده کنید :

شما می توانید با قرار دادن لینک و یا تصویر در هرجایی مانند : وبلاگ ، ایمیل ، حساب های کاربری تان در فیس بوک ، Digg  و ..  دیگران را به دنبال کردن خودتان دعوت کنید . برای این کار می توانید از سرویس های twittercounter ( شمارنده دنبال کنندگان ) ، twitterbuttons ( انواع  دکمه ها برای دنبال کردن) و twitterribbons ( ارائه لوگو های گوناگون )  برای دعوت دیگران به دنبال کردن خودتان استفاده کنید.

ناسیس | Nasys.wordpress.com

7.علاقمندی ها ی خود را در زندگی و یا وبگردی تویت کنید :

چیز هایی را که به آنها علاقه دارید در تویت های خود وارد کنید ، مانند ویدیو هایی که در یوتیوب دیده اید ، مقاله ای که برای شما مفید بوده ، وبلاگ و یا سایتی که هر روز مطالب آن را دنبال می کنید و …

6.  حساب کاربری خود در توییتر را به دنیای واقعی وارد کنید :

در هر جایی که با دوستانتان هستید ( در مهمانی ، محل کار ، و … ) به آنها پیشنهاد دنبال کردن خودتان را بدهید .

5 . تصاویر جالب و پربازیدی را به اشتراک بگذارید ( تصاویر خبری ، لحظات تاریخی و …)

تصاویر به اشتراک گذاشته شده تاثیر زیادی در ترغیب کردن افراد به دنبال کردن شما دارد . برای این کار می توانید از سرویس  twitpic و یا هرسرویس دیگر استفاده کنید .

4. افراد را که  دارای دنبال کنندگان زیاد هستند  را دنبال کنید :

تویت های این افراد را دنبال کنید و ببینید که آن ها چه چیزی را تویت می کنند و یا چگونه تویت می کنند . برای دیدن نام 100 فرد برتر توییتر و یا دیدن رتبه خود به twitterholic مراجعه کنید.

3. موضوعات مهم تویت شده در هر روز را دنبال کنید :

موضوعات مهم و برتری را که بیشترین تویت را  دارند دنبال کنید . برای اینکه داغ ترین موضاعات و تویت ها را پیدا کنید از سرویس های : search.twitter و twitscoop و twitterbuzz استفاده کنید . در میان این سرویس ها twitscoop به صورت زنده داغ ترین موضوعات و برچسب ها را لحظه به لحظه نشان می دهد .

2 .نتایج تلاش های خود را برای افزایش دنبال کنندگان خود پی گیری کنید :

برای اینکه پس از مدتی  ببینید که آیا در کار خود موفق شده اید یا نه می توانید از دو سرویس زیر استفاده کنید :

twittercounter :  تعداد دنبال کنندگان خود را که در این مدت بدست آوردید را محاسبه کنید .

useqwitter :  در این سرویس با وارد کردن نام کاربری خود در توییتر و یک ایمیل افرادی که  شما را دنبال می کردند و اکنون دیگر شما را دنبال نمی کنند برای شما ارسال می شود .

1 . از ابزار ها و سرویس های گوناگون برای استفاده از توییتر استفاده کنید :

سرویس های گوناگونی برای استفاده از توییتر بوجود آمده که جدید ترین آنها عبارتند از :

  • saytweet : با این ابزار می توانید تویت های خود را بر روی هر تصویری منتقل کنید.
  • twitrgrid : به وسیله این ابزار می توانید تصاویر و آواتار های کسانی را که شما را دنبال می کنند و یا شما آن ها را دنبال می کنید را به صورت موزائیکی در سه اندازه مختلف نشان دهد .
  • tweetbars : با این ابزار تویت های خود را در هرجایی که امکان قرار دادن تصویر وجود دارد انتشار دهید ( با زبان فارسی هم خوانی ندارد )
  • اگر شما نیز سرویس جالبی را می شناسید در قسمت نظرات وارد کنید .

منبع : nasys.wordpress.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد