زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

وراکل تازه‌ترین نسخه جاوا را روانه بازار کرد

شرکت اوراکل پس از گذشت پنج سال نرم افزار جاوا را به طور اساسی آپدیت کرد.
شرکت اوراکل در نظر دارد نسخه نهایی نرم افزار جاوا 7 را 28 ژوئیه (6 مرداد) روانه بازار کند. از پنج سال گذشته تا کنون این نخستین آپدیت اساسی برای نرم افزار جاوا به شمار می‌رود.
مارک رینهولد، طراح نرم افزار جاوا در شرکت اوراکل با اشاره به خرید شرکت Sun Microsystem در سال 2010 که کنترل بخش طراحی نرم افزار جاوا را به دست گرفت، اعلام کرد: همه ما از موانع و مشکلات سیاسی که سبب تاخیر در عرضه نسخه‌ به‌روز شده نرم افزار جاوا شد، خبر داریم.
وی افزود: نسخه پیش نمایش JDK (Java Development Kit) 7 ، Build 147، نخستین و شاید تنها نسخه پیش نمایش قبل از عرضه نسخه نهایی جاوا است.
رینهولد گفت: نسخه جدید جاوا بیشتر از اعمال تغییرهای اساسی به تکمیل این نرم افزار پرداخته و پیشرفت‌های قابل توجهی در تازه‌ترین نسخه جاوا حاصل شده است.
طراحی یک فایل JSR-203  API (application programming interface)  برای سیستم فایل‌های جاوا از ویژگی‌های نسخه جدید این نرم‌افزار به‌شمار می‌آید.
همچنین پشتیبانی جاوا 7 از از زبان‌های برنامه‌نویسی متنوع و جدید از مزیت‌های تازه‌ترین نسخه این نرم افزار به شمار می‌رود. این قابلیت در نسخه‌های پیشین وجود نداشت.
تازه‌ترین نسخه نرم افزار جاوا پردازنده‌های چند هسته‌ای را نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع : همکاران سیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد