زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

تولید گوشی هوشمند جدید اپل آغاز شد

آخرین گزارش‌های منتشر شده در روزانه وال‌استریت به نقل از منابع آگاه که نامشان فاش نشده حاکی از آن است که شرکت اپل تولید مدل بعدی گوشی هوشمند آیفون را آغاز کرده است و در نظر دارد آن را اوایل پاییز امسال روانه بازار کند.
تامین‌کنندگان قطعات مدل جدید آیفون و دیگر شرکت‌هایی که در این فرآیند دخیل هستند، اعلام کرده‌اند که نسخه آتی این محصول بدنه باریک‌تر و وزن سبک‌تری نسبت به آیفون 4 خواهد داشت و به دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. همچنین گفته شده که این محصول بر پایه پردازنده شرکت Qualcomm ساخته شده است.
گفته می‌شود که اپل قصد تغییر تامین‌کنندگان تراشه‌های باند مخابراتی گوشی خود را دارد. در حالی که اپل در مدل‌های قبلی گوشی هوشمند خود از تراشه‌های شرکت Infineon  استفاده می‌کرد، در گوشی آیفون 5 به محصولات شرکت Qualcomm روی آورده است. شرکت Qualcomm یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه‌های باند مخابراتی در جهان محسوب می‌شود و انواع مختلف تراشه‌های سیلیکونی دارد که اپل می‌تواند یکی از آن‌ها را برای گوشی خود برگزیند. شرکت Qualcomm هم‌اکنون تراشه‌های رادیویی ویژه‌ای تولید می‌کند که قابلیت سازگاری با شبکه مخابراتی GSM شرکت AT&T و شبکه مخابراتی CDMA شرکت وریزون را دارد.
یکی دیگر از قابلیت‌هایی که اپل برای مدل جدید گوشی خود در نظر گرفته، دوربین دیجیتالی پیشرفته است. هرچند دوربین 5 مگاپیکسلی گوشی هوشمند آیفون 4 نیز بسیار باکیفیت بود، اما دوربین 8 مگاپیکسلی گوشی جدید می‌تواند تصاویر را با کیفیت 1080 پیکسلی HD ذخیره کند در حالی که کیفیت گوشی آیفون 4 اپل 720 پیکسلی HD بود.

منبع : همکاران سیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد