زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

نسخه بتای فلش پلیر 11 شرکت Adobe به بازار آمد

نسخه بتای نرم‌افزار دسکتاپی فلش پلیر 11 شرکت Adobe قابلیت‌های جدیدی را برای کار در فضای‌های مبتنی بر مرورگر‌ها شامل اپلیکیشن‌ها، محتویات و ویدیو‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
برخی از قابلیت‌های فلش پلیر Incubator از جمله Stage 3D و پشتیبانی 64 بیتی در نسخه بتای فلش پلیر 11 به کار گرفته شده است.
یکی از ویژگی‌های عمده نسخه بتای فلش پلیر 11 شرکت Adobe قابلیت Stage3D APIs است که برای بهبود مدل‌های سه بعدی، تصاویر Interactive را پشتیبانی می‌کند و نسخه 64 بیتی برای پشتیبانی سیستم عاملMac OS X شرکت اپل و لینوکس ویندوز در نظر گرفته شده است.
همچنین نسخه جدید فلش پلیر شرکت Adobe  توانایی ادغام کردن (Integrate) برنامه‌های صوتی (تلفن) به اپلیکیشن‌های تجاری برای استفاده از برنامه G.711 Audio compression Codec و کدگذاری ویدیوهای با کیفیت بالا را با استفاده از H.264 /AVC SW Encoding دارد.
همچنین این نسخه جدید فلش پلیر به توسعه‌دهندگان برنامه‌های نرم‌افزار امکان می‌دهد تا برای ارسال حجم وسیعی از داده‌ها اپلیکیشن‌های پیشرفته برای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها مانند FTP طراحی کنند، وجود کیفیت صدای HD Surround نیز یکی دیگر از قابلیت‌های فلش پلیر 11 به شمار می‌رود.
همچنین نسخه بتای نرم‌افزار AIR 3  قابلیت‌های پیشرفته‌ای را ارائه اداه است که محیط توسعه‌یافته و انعطاف‌پذیری را برای ارائه اپلیکیشن‌های اینترنتی و مبتنی بر مرورگرها را در اختیار توسعه‌دهندگان برنامه‌های نرم‌افزاری قرار می‌دهد.
نرم افزار AIR 3 نو آوری‌های جدیدی در زمینه توسعه ویژگی‌های گرافیکی و ویدیو های با کیفیت HD را در اختیار کاربران قرار داده است.

منبع : همکاران سیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد