زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

ویندوز فون مانگو ، برای اچ.تی.سی HD2

ویندوز فون مانگو، برای اچ.تی.سی HD2

باز هم HD2، باز هم رام سفارشی و باز هم یک سیستم عامل دیگر. باید به این حقیقت اعتراف کرد که HTC HD2 از آن دسته گوشی هایی است که ابدا نمی توان آن را از نظر سیستم عاملی منسوخ دانست. با این که این گوشی در اصل با ویندوز موبایل 6.5 عرضه می شود. اما تا کنون سیستم عامل های اندروید، میگو و اخیرا ویندوز فون منگو را هم روی آن نصب کرده اند. تمام این ها نکاتی است که دارندگان این گوشی را بیش از پیش هیجان زده می کند. شاید هیچ تلفنی در طول تاریخ این مقدار تنوع سیستم عاملی را تجربه نکرده باشد.

 

در این ویدئو می توانید نحوه کار مانگو را این روی این گوشی ببینید. کاملا خوب، سریع و بدون باگ به نظر می رسد. هر چند در بوت شدن و بالا آمدن، شما را معطل خواهد کرد. رام این پروژه هم در حال آماده سازی برای عرضه شدن است. ولی فعلا به دلیل ناتوانیِ این ویندوز فون هک شده در شناسایی کارت میکرو اس.دی، پروژه با مشکل رو به رو شده است. با این حال به نظر می رسد، هکر ها دارند مراحل نهایی کار را طی می کنند.

 

به نظرتان اگر همه گوشی ها مثل HD2 تا این اندازه انعطاف پذیر بودند چه می شد؟ احتمالا به این راحتی ها دست به تعویض گوشی هایتان نمی بردید! اگر شما هم از دارندگان HD2 هستید، دوست دارید از کدام یک از سیستم عامل های موجود برای این گوشی استفاده کنید؟


منبع : نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد