زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

++ FakeMailer

سلام به همگی.همونطور که از اسمش معلومه ورژن جدید فیک میلر هست البته ایقدرا برنامه پیچیده ای نیست که اینقدر ورژن داشته باشه! اما ورژنهای قبلی اون از سرویس smtp استفاده میکنند و چون کم کم دارن این سرویس رو برای ایران قطع میکنند(توایران استفاده از smtp یاهو مشکل داره) تصمیم گرفتم اینم بذارم که از smtp آستفاده نمیکنه و خییییلی راحتتر از ورژنهای دیگه میل رو میفرسته و خوبیش اینه که میل قشنگ میره inbox طرف! (تو یاهو و جی میل تست کردم درست جواب داد).خلاصه امیدوارم بدردتون بخوره . 

دانلود : ++ FakeMailer

FakeMailer

منبع PsWare 

XPersian

  فارسی ساز ویندوز XPersian اولین برنامه فارسی ساز ویندوز XP با این گستردگی است و متون زیادی از ویندوز را بصورت فارسی در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه کاملا با انواع فارسی ساز های دیگر تفاوت دارد و هیچگونه مشکلی برای ویندوز به وجود نخواهد آورد .تغییراتی که این برنامه در متون ویندوز بوجود می آورد بصورت موقتی است و هیچگونه تغییری در سیستم عامل توسط این برنامه صورت نمی گیرد.

XPpersian

لینک دانلود برنامه در ادامه متن ...



ویژگی های برنامه : 

مهمترین مزیت این برنامه این است که شما در هر لحظه یک ویندوز دو زبانه دارید.به عبارت دیگر در صورتی که برنامه در حال اجرا باشد متن ها فارسی خواهد شد و در صورت خروج از برنامه (یا توقف آن) محیط ویندوز به حالت اول یعنی انگلیسی باز خواهد گشت. 

این برنامه در حالت شروع در حدود  800 کیلوبایت از حافظه RAM را اشغال می کند و کارکرد CPU آن در بیشتر اوقات صفر است. برای مقایسه می توانید از برنامه Task Manager ویندوز استفاده کنید.

این برنامه تاریخ روزانه را روی دسکتاپ بدون مزاحمت نمایش میدهد و حتی شما می توانید مکان این فرم را تغییر دهید. برای انجام تنظیمات مربوط به آن، میتوانید روی متن تاریخ کلیک کنید.

این برنامه دارای قابلیت به روز رسانی از اینترنت می باشد.تعدادی از متن های ترجمه نشده که از قلم افتاده اند را میتوانید دانلود کرده و مقدار بیشتری از ویندوز را فارسی کنید.

همچنین شما می توانید این برنامه را طوری تنظیم کنید که هنگام بالا آمدن ویندوز خودبه خود اجرا شود.

آموزش ساخت ماکرو ویروس

 

طی چند بخش سعی میکنم چگونگی نوشت ماکرو ویروس (که از بقیه ساده تر هم هست) را براتی شما توضیح بدهم . توجه کنید این مطالب فقط شما را اشنا میکند با ماکرو ویروس ها و توقع ساختن یک ویروس نویس از شما را نداشته باشید.

در مورد منابع هم لازم است که بگویم این مطالب مجموعه یادداشت هایی است که از astalavista و areyoufearless و نوشته های یک ویروس نویس سوئدی که مدتی قبل من جمع آوری کرده بودم.

امید وارم مفید واقع بشه
مقدمه:
ماکرو ویروس نوعی از ویروس ها بوده که از خانواده word استفاده می کنند که در اینجا ما از دو نوع 97 و 2000 استفاده می کنیم (توجه کنید که ورد 97 بسیار برای ماکرو ویروس نویسی مناسب می باشد) و همچنین از VB هم برای application ها استفاده میشود.
ماکرو ویروس ها خود را بک فایل Document یا template می چسباند و بعد از باز شدن آن توسط قربانی طبق تنظیمات موجود کامپیوتر را آلوده می نماید و آلودگی را بر روی template پیش فرض ذخیره و با باز شدن هر سند آن را نیز آلوده می نماید.

چند اصطلاح در مورد ویروس ها :
VXافرادی که به جابجایی ویروس می پردازند
VCK کیت های ساخت ویروس
AV آنتی ویروس
Worm برنامه های کامپیوتری که خود را کپی و منتشر می سازد.
Boot sector virus ویروس هایی که بوت سکتور را آلوده و در زمان بوت شدن کامپیوتر به همراه دیگر برنامه ها اجرا میشوند.
Trojan اجزه دسترسی از راه دور و بدون مجوز صاحب آن را به شما میدهد که به آنها RAT نیز گفته میشود.
File infector خود را به فایلی متصل نموده و آن را آلوده می سازد ( معمولا فایل های exe, com,sys,batch)
Dropper برنامه ویژهای که وظیفه قرار دادن ویروس بر روی کامپیوتر قربانی را دارد.
Stealth virus ویروسی که عملکرد آن از دید قربانی پنهان میباشد.
Polymorphic نوعی ویروس که تواننایی اصلاح را داراست و تشخیص را مشکل می سازد.
Fast infection آلوده ساختن تمام پرونده های باز
Payload مهمترین بخش ویروس که زمان اجرا پروسه مربوط به ویروس را تعیین میکند.
Tunneling Virus ویروسی که مفسر ها را یافته و باز خوانی میکند.
ANSII bomb وقتی یک کاراکتر یا یک سری از کاراکتر ها را فشار میدهیم آن زمان Payload ویروس آغاز به کار کرده و مطا بق آن شروع به کار میکند. (مثلا با فشار دادن اسپیس)
Resident Infection ویروسی که خود را در RAM قرار میدهد.
BIS آلودگی در بوت سکتور
TSR ویروس فعالیت خود را پایان داده است اما هنوز دز کامپیوتر قربانی موجود میباشد.

مشاهده سورس یک ماکرو ویروس:
در اینجا شما طریقه یافتن و مشاهده ماکرو را یاد میگیرید.
برای یافنن یک ماکرو یم روش همان پیام خطا هنگام اجرا بوده و در صورتی که به شکل هیدن اجرا شود شما باید Normal.dot را پیدا کنید و اگر حجم آن بیش از 40 -50 kb باشد آن تغییر نموده و شما آلوده شده اید.) حجم این فایل در حالت عادی 26 k-27k می باشد.)
برای مشاهده سورس ماکر ویروس آن را بیابید سپس در ورد 97 یک Document را باز نموده سعی نمایید به VBA بروید در این حالت پنجره باز و هشداری با این مضمون را میدهد (هدف از این بخش فعال نمودن بخش محافظتی ورد در مقابل ماکرو ها و عدم اجرا آنها است)
Macro's are in this document –
Disable?
البته ممکن است این مورد به صورت پیش فرض فعال شده باشد. سپس بر روی Yes کلیک کنید و حال میتوانید ویروس خود را بدون آلوده شدن مشاهده نمایید.

با صدای خود با کامپیوتر کار کنید | نرم افزار

 

با صدای خود با کامپیوتر کار کنید | نرم افزار
 این یک برنامه بسیار جالب است که به شما امکان می دهد تا بتوانید با صدای خود با کامپیوتر کار کنید این برنامه به شما امکان می دهد تا تمامی فایل ها و برنامه ها را تنها با فرمان صوتی بدون حرکت با موس اجرا کنید، از قابلیت های این نرم افزار سادگی آن می باشد که شما می توانید با استفاده از آن به آسانی کامپیوتر را کنترل کنید.

این یک برنامه بسیار جالب است که به شما امکان می دهد تا بتوانید با صدای خود با کامپیوتر کار کنید این برنامه به شما امکان می دهد تا تمامی فایل ها و برنامه ها را تنها با فرمان صوتی بدون حرکت با موس اجرا کنید، از قابلیت های این نرم افزار سادگی آن می باشد که شما می توانید با استفاده از آن به آسانی کامپیوتر را کنترل کنید.

دلایل استفاده از این برنامه ی مفید:
- کاملاً رایگان بودن
- بیش از 100 فرمان لز پیش تعیین شده
- امکان افزودن فرامین جدید
- قابلیت اجرا در ویندوز 2000 و ایکس پی
- اندازه و حجم کوچک
- استفاده از آخریتن تکنولوژی مایکروسافت در ساخت برنامه
- محیط شبیه به محصول مایکروسافت آفیس
- فرمان های صوتی به جای عملکرد ماوس
- بر پایه تکنولوژی NET.
- سادگی در استفاده

دانلود - 1.45 مگابایت

UpLoad کردن فایل ها با کمک Internet Explorer

 

شاید یکی از ساده ترین راه‌ها برای UpLoad کردن فایل‌ها استفاده از IE ویندوز باشه.در این روش لازم نیست که از برنامه ویژه‌ای استفاده کنید،IE کار شما رو راه می‌اندازد.
در این روش upload کردن فایل‌ها کاملا شبیه copy کردن فایل‌ها از طریق Windows Explorer است.مثل این می‌مونه که شما فایل‌هاتون رو از یک فهرست به فهرست دیگه کپی کنید.
مثلا فرض کنید می‌خاید فایل‌هاتون رو از فهرست C:MyWeb واقع در هارد کامپیوترتون به سایتتون که آدرسش http://test.netfirms.com است upload کنید.
روش کار این چنین است:
با کمک Windows Explorer فهرستی که قراره فایل‌هاش رو UpLoad کنید رو باز کنید.در مثال ما C:MyWeb
حالا باید Internet Explorer را اجرا کرده و یه آدرس که مخصوص خودتونه رو در Address bar تایپ کنید.شکل کلی این آدرس اینه:
ftp://yourusername:yourpassword@ftpservername/basefoldr
نکته ۱:به جای yourusername نام کاربری شما در netfirms ، قرار می‌گیرد.
نکته ۲: به جای yourpassword پسورد شما در netfirms ، قرار می‌گیرد.
نکته ۳: به جای ftpservername آدرس شما، که در مثال ما test.netfirms.com باشه قرار می‌گیره.
نکته ۴:و سر انجام به جای basefolder باید نام پوشه‌ای رو بنویسید که قراره فایل‌های شما در آنجا ذخیره شوند که معمولا www می‌باشد.
نکته آخر:همه این چهار مورد از اطلاعات قبلی رو خود netfirms از طریق ایمیل براتون می‌فرسته ، پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.
فرض کنید برای شما این‌ها رو فرستاده باشه:
your username: test
your password: 12345
ftp servername: test.netfirms.com
base folder: www
اونوقت آدرسی که باید تایپ کنید میشه:
ftp://test:12345@test.netfirms.com/www
از اینجا به بعد عملیات upload کردن کاملا شبیه کپی کردن است.یعنی کافیه شما فایل‌هاتون رو که در مثال ما در فهرست C:MyWeb قرار دارند Copy کرده ،سپس در پوشه موجود در netfirms اون‌ها رو Paste کنین.
ایرادی که این روش داره اینه که باید یه آدرس طولانی رو تایپ کنین که برای حل این مشکل کافیه آدرسه رو بصورت لینک در بیاورید