زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

خانم ویتمن : مدیر عامل جدید برای اچ پی

مگ ویتمن مدیرعامل جدید HP

شرکت اچ پی طی ماه های اخیر با بحران های زیادی دست و پنجه نرم کرده است از کشتن سیستم عامل وب او اس گرفته تا سقوط سهام و کاهش فروش کامپیوتر هایش. در چنین مواقعی از شرکت های بزرگ چه انتظاری دارید؟ یک مدیرعامل جدید. به همین خاطر خانم «مگ ویتمن» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شده است. خانم ویتمن مدیرعامل سابق eBay به حساب می آید و یک بار هم کاندید فرمانداری کالیفورنیا بوده است.



خانم ویتمن در بیانه ای گفته که از اینکه قرار است شرکت اچ پی را رهبری کند هیجان زده است، به آن افتخار می کند و معتقد است که این شرکت برای دنیای فناوری اهمیت زیادی دارد. این در حالی است که هنوز یک سال از دوران مدیریت مدیرعامل قبلی این شرکت نگذشته است.

البته به نظر میرسد که تغییر مدیرعامل، حداقل در آینده نزدیک قرار نیست تغییرات عمده ای در این شرکت به وجود بیاورد. مدیرعامل جدید نیز اعلام کرده که استراتژی فعلی اچ پی درست است و مشکل، در نحوه اجرای استراتژی است. جدا شدن بخش کامپیوترهای شخصی نیز همچنان در برنامه قرار دارد و این شرکت مشغول بررسی اش است.

باید ببینیم در چند ماه آینده مدیرعامل جدید بزرگ ترین سازنده کامپیوترهای شخصی در جهان قادر است این شرکت را از بحران هایش خارج کند؟ یا اوضاع برای اچ پی بدتر خواهد شد.


منبع : نارنجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد