زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

شبیه ساز لوگو گوگل

 

لوگو سایت خود را شبیه گوگل بسازید
یک سایت بسیار جالب برای اینکه بتونید این کار رو به راحتی انجام بدید.
از امکانات دیگر این سایت اینه که می توانید یک لوگو شبیه گوگل با اسم خودتون درست کنید و پس از ذخیره همیشه برای جستجو در گوگل از صفحه با نام خودتون استفاده کنید.
برای مشاهده نمونه ساخت لوگو
اینجا کلیک کنید.
ورود به سایت شبیه ساز لوگوی گوگل

                                                        منبع : www.2eshgh.com 

کوچه و محل خود را ببینید

سلام امروز براتون یه سایتی معرفی می کنم که به کمک آن می توانید کوچه و محله ی خودتون را به راحتی پیدا کرده و ببینید و البته از خوبی های این سایت این می باشد که شما مانند Google Earth نرم افزاری رواحتیاجی ندارید تا  دانلود کنید و فقط کافی است  وارد این سایت جذاب بشوید .

http://www.wikimapia.org/#y=25000000&x=10000000&z=2&l=16&m=a

 

دوست یابی سایت زیپ

برای ورود روی شکل زیر کلیک کنید :

 

Free Guestmap from Bravenet.com 

اجرای سریعتر برنامه ها در ویندوز

سیستم عامل Win XP برای اجرای سریعتر برخی از برنامه های خود Microsoft از سوئیچی به نام Prefetch استفاده می کند. شما نیز می توانید از این سوئیچ برای اجرای سریعتر برنامه های خود استفاده کنید. برای این کار باید ابتدا روی Shortcut برنامه مورد نظر خود راست کلیک کنید. سپس از منوی باز شده گزینه Properties را انتخاب کنید. در بالای پنجره جدیدی که باز می شود روی قسمت Shortcut کلیک کنید. در این قسمت یک ناحیه به نام Target موجود است که آدرس برنامه را نشان می دهد. مثلا “c:Program Filesabc.exe”. به انتهای آدرس رفته و با یک فاصله از علامت گیومه عبارت /Prefetch:1 را اضافه کنید و در انتها روی OK کلیک کنید.

با این کار اکثر برنامه ها ( و نه همه آنها ) سریعتر اجرا می گردند و بیشتر برای اجرای برنامه های بزرگ مثل Corel , Photoshop و... کاربرد دارد.