زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

نکاتی برای خرید وبکم

در هنگام خرید WebCam ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که برای چه منظور می‌خواهید از آن استفاده کنید، عکاسی حرفه‌ای یا برای عکس‌های خانوادگی یا صرفا ارسال برای تصویر از طریق Messengerهای مختلف.

دوربین‌های حرفه‌ای، با کیفیتی بسیار بالا : باید دوربین شما حداقل 1/5 مگا پیکسل کیفیت و 1280 × 1024 وضوح تصویر داشته باشد، فلاش نیز بسیار مهم است (تعدادی از این دوربین‌ها قابلیت‌های دیگری از قبیل فیلمبرداری و دید در شب را نیز دارند) البته توجه داشته باشد دوربین‌هایی که برای کارهای حرفه استفاده می‌شوند باید Optical Zoom بالا و یا لنز جداگانه نیز داشته باشند تا از همه نظر نیاز شما را برطرف کنند. مقدار حافظه در این دوربین‌ها با توجه به نیاز شما قابل تغییر است.
استفاده شخصی و عکس‌های خانوادگی: برای این منظور دوربین شما باید حداقل 1/2 یا 1/3 مگا پیکسل و وضوح تصویر 1204×768 و 640×480 را پشتیبانی کند تا نیاز شما را به بهترین نحو مرتفع سازد. البته در هنگام خرید دوربین‌هایی که برای استفاده شخصی می‌خرید به نکات دیگری نیز توجه کنید از قبیل قابلیت فیلمبرداری هر چند کوتاه باشد. میکروفن و قابلیت ضبط صدا، همچنین اگر می‌خواهید در تاریکی یا شب نیز بدون مشکل عکس بگیرید حتما دوربین فلاش دار تهیه کنید (فلاش‌های توکار به دلیل کم حجم بودن و خوش دست بودن بهترند ولی اگر نیاز به نور زیاد دارید یک فلاش جداگانه تهیه کنید).
بعد از این که تمام گزینه‌های بالا را مد نظر قرار دادید باید به سه موضوع فرعی دیگر نیز توجه کنید.
قابلیت Optical Zoom یا زوم واقعی که برای ایجاد آن عدسی باید متحرک باشد، اگر Zoom دوربین برای شما مهم نیست حتما دوربین بدون Zoom تهیه کنید چون تفاوت قیمت زیادی بین این دو نوع وجود دارد. همچنین تعداد عکس‌هایی که دوربین با یک باتری می‌گیرد (نوع باتری را از نظر شارژی یا باتری سایز AA نیز مد نظر قرار دهید) و حجم کارت حافظه و قابلیت ارتقا آن نیز می‌تواند مهم باشد.
از دیگر امکانات بعضی از دوربین‌های دیجیتال می‌توان به کارت خوان حافظه اشاره کرد. با استفاده از این وسیله جانبی (همراه دوربین ارائه می‌شود یا باید آن را جداگانه خریداری کرد) برای ریختن عکس‌ها و فایل‌های صوتی در کامپیوتر دیگر نیازی به خود دوربین نیست و این وسیله مستقیما و بدون وجود دوربین به USB وصل می‌شود و باطری دوربین هم مصرف نمی‌شود. همچنین اگر دو نرم‌افزار زیر همراه با دوربین ارائه شوند دیگر نیازی به برنامه‌های مختلف برای ویرایش و Download عکس‌ها از وب‌کم ندارید:
Adobe Photoshop Elements - Ulead PhotoImpac استفاده صرفا برای ارسال تصویر از طریق Messenger و در حالتی که دوربین به کامپیوتر وصل است: در این شرایط هزینه بسیار کمی‌را متحمل می‌شوید. البته در اینجا هم باید به نکاتی از قبیل قابلیت تصویر‌برداری و صدا و وضوح تصویر توجه کرد. البته به دلیل اینکه هر قدر هم وب‌کم شما با کیفیت باشد باز هم نمی‌تواند تصویری بیشتر از 320×280 را ارسال کند به همین منظور اگر نمی‌خواهید توسط آن فیلمبرداری کنید از وب‌کم‌های ارزان قیمتی که همین وضوح تصویر را ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

منبع : دنیای اقتصاد

طریقه درس خواندن...

دخترا:

بعضی از اونا واقعا می خونند وقتی میرن سر کتاب تا یکی دو ساعت دیگه کلشونو از کتاب بر نمی دارن .عادت دارن زیر مطالب کتاب خط بکشند که بعدا بخونند.

بعضی هاشون هم که مثلا درس می خونند کتاب جلوشونه چشمشون هم روی کتابه ولی حواسشون جای دیگه است.................

یه عده ای هم هستند که به بهونه اینکه مشکل دارن زنگ می زنند خونه دوستشون و دوستشون هم از خدا خواسته حدود یک ساعت و اندی به طوری که اشک و دود تلفن در میاد برای هم قصه بیبی چساره تعریف میکنند.

                                    و اما پسرا:

یا درس نمی خونند یا وقتی میخوان بخونند باید حسسش بیاد .وقتی حسسش می یاد که شب امتحانه......

یه کم که درس میخونند یه موردی پیش می یاد و بهش خیره می شوند

و به یه چیزی فکر می کنند بعد انکار درس  خوندند بلند می شن میرن استراحت میکنند بعد از یک ساعت استراحت دوباره میرن میشینند فکر میکنند . وقتی فکرشون تموم شد کتاب را ورق میزنند یه کم بر اندازش میکنند وزنش میکنند استخاره می کنند برای خودشون تقسیمشون میکنند میگن تا ساعت فلان این قدر می خونم تا ساعت فلان اینقدر بعد میرن استراحت می کنند . حین استراحت حسشون تموم میشه حال ندارن برن بخونند ولی چون می دونند  فردا امتحان دارن پا میشن میرن سراغ کتابشون .

همین جور که می خونند هیچی حالیشون نیست چون جای دیگه فکر میکنند (لازم به ذکر است که هیچ وقت در هیچ موقعیتی فکر نمی کنند فقط موقع درس خوندن فکرشون میاد) بعد از نیم ساعت دوباره میرن استراحت بعد سه ربع استراحت میبینند خیلی دیر شده. دوباره میزنند درس بخونند این بار می خونند یه چیزایی هم یاد میگیرن ولی چیزایی که یاد نمی گیرن را میذارن که فردا از دوستاش بپرسند یه کم به معلمشون فحش میدن میگن اینا رو یاد نداده .خلاصه اخرش نمیرسن کتاب را تموم کنند فردا میرند میبینند که دوستاشون یه چیزایی میگن که تا حالا به گوششون نخورده بعد اعصابشون خرد میشه اونایی هم که خونده بودند یادشون میره به همین سادگی.

 

علت قبول نشدن در کنکور

اگر داوطلبی در کنکور قبول نشد هیچ تقصیری ندارد چرا که سال فقط 365 روز است .

                                                در حالی که:

1)سال 52 جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313روز باقی می ماند.

2)حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوا مطالعه دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است.بنابراین 263روز دیگر باقی می ماند .

3)در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است که جمعا 122 روز میشود. بنابراین 141 روز باقی میماند.

4)اما سلامتی جسم و روح روزانه 1 ساعت تفریح را می طلبد که جمعا 15 روز می شود پس 126 روز باقی می ماند.

5)طبیعتا 2 ساعت در روز برای خوردن غذا لازم است که در کل 30 روز می شود پس 96 روز باقی میماند.

6)1 ساعت در روز برای تبادل افکار و گفتگو به صورت تلفنی لازم است چرا که انسان موجودی اجتماعی است این خود 5 روز است پس 81 روز باقی می ماند.

7)روزهای امتحان 35 روز از سال را به خود اختصاص می دهند پس 46 روز باقی میماند

8)تعطیلات نوروزی و اعیاد مختلف دست کم 30 روز در سال هستند پس 16 روز باقی میماند.

9)در سال شما 10 روز را به بازی میگذرونید پس 6 روز باقی میماند .

10)در سال حداقل 3 روز به بیماری طی می شود و 3 روز دیگر باقی میماند.

11)سینما رفتن و سایر اومور شخصی هم 2 روز را در بر میگیرد پس 1 روز باقی میماند.

12)1 روز باقی مانده همان روز تولد شماست . چگونه میتوان در ان روز درس خواند ؟!!

نتیجه اخلاقی :پس یک داوطلب نرمال نمی تواند امیدی برای قبولی در دانشگاه داشته باشد.

 

اولین موتور جستجوی فایل ایرانی افتتاح شد

از قابلیت های این سایت می توان جستجو بر حسب موضوع برای دانلود فایل ها ، امکان گزارش خرابی لینک ، امکان گزارش غیر قانونی بودن لینک و مواردی دیگر اشاره نمود.


همچنین هر کاربری می تواند با استفاده از امکانات موجود فایل مورد نظر خود را به بانک اطلاعاتی این سایت اضافه کند که پس از تائید مدیران سایت به سایت اضافه می گردد.

البته با داشتن ادعای اولین موتور جستجوی فایل ایرانی امکانات سایت هنوز در حد مطلوب نیست و سایت های خارجی زیادی می توانند با این سایت رقابت کنند. به نظر می رسد که در آینده امکانات این سایت با کیفیتتر و قدرتمندتر شود.

این سایت توسط شرکت نگاه روشن پارس (سهامی خاص) برنامه نویسی و پشتیبانی می شود

منبع: ICTIr.NET نقل از Webna.ir

عضویت در زیپ

شما می توانید با کامل کردن فرمی که مشاهده می کنید در وبلاگ زیپ عضو شوید و از مزایای آن بهره مند شوید :

 

نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian

Acoustica Audio Converter Pro 1.0

ابزاری برای تبدیل فایل های صوتی

نیاز به تبدیل فرمت فایل های صوتی امروزه ممکن است در دسته یکی از مهمترین نیازهای یک کاربر محسوب شود و از آنجا که برنامه ها و نرم افزارهای متنوعی درباره رفع این نیاز ساخته و تولید شده اند. به کمک این نرم افزارها می توان به راحتی اقدام به تبدیل فرمت های فایل های صوتی نمود . به عنوان مثال شما قصد دارید تا یک فایل صوتی WMV را که آهنگ مورد علاقه شما می باشد را به فرمت MP3 تبدیل نمایید ، برای انجام این کار استفاده از برنامه های مبدل نیاز می باشد.

در این مطلب با یکی دیگر از بهترین های تبدیل فرمت های صوتی آشنا می شوید.

 

Audio Converter Pro نام نرم افزاری که به وسیله آن شما قاد خواهید بود تا اقدام به تبدیل فرمت فایل های صوتی نمایید. به عنوان مثال قادر خواهید بود تا یک Cd صوتی به صورت Audio را به فرمت MP3 تبدیل نمایید. این نرم افزار یکی از محصولات شرکت Acoustica می باشد . این شرکت در زمینه ساخت نرم افزارهای صوتی فعالیت دارد قبلا نیز اقدام به معرفی برنامه هایی از این شرکت را نموده ایم و در آینده نیز سعی در معرفی دیگر محصولات این شرکت خواهیم داشت.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- دسترسی سریع به نرم افزار با راست کلیک کردن بر روی فایل مورد نظر برای تبدیل

- پشتیبانی تبدیل فرمت به صورت دسته بندی شده زیر:

MP3 -> WAV, MP3 -> WMA, MP3 -> OGG
CDA -> MP3, CDA -> WMA, CDA -> OGG
WAV -> MP3, WAV -> OGG, WAV -> WMA
OGG -> MP3, OGG -> WMA, OGG -> WAV

- توانایی تبدیل فایل های درون یک پوشه به صورت همزمان

- تبدیل دیسک های صوتی Track به mp3

- قابلیت تبدیل بدون افت کیفیت

 و ....

  Download

  Size : 2,67mb

       Www.Defectorsat.blogsky.Com