زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

انجمن های گفتگوی ایرانی

انجمن های گفتگوی P30world  :  موضوعات مختلف عمومی و تخصصی در زمینه های نرم افزار سخت افزار برنامه نویسی کرک بازی های کامپیوتری و موضوعات مرتبط را دارا می باشد و شما می توانید جواب های سئوالاتتان را در این انجمن در زمینه های ذکر شده بدست آورید.

www.forum.p30world.com

انجمن های گفتگوی Persiantools : انجمن های سخت افزار موسیقی و هنر و برنامه نویسی و زبان های php , nuck , html و همینطور انجمن لپ تاپ از جمله زیر مجمو عه های این انجمن بزرگ ایرانی است که سئوالات بسیاری از وب مستر ها را می تواند پاسخ گو باشد.

www.forum.persiantools.com

انجمن های گفتگوی  Iranhealther :این انجمن به سئوالات تخصصی در موضوعات پزشکی می پردازد که وجود متخصصین متعدد در این انجمن بسیار قابل توجه و راه گشاست.

www.iranhealers.com

انجمن های گفتگوی برنامه نویسی Barnamenevis : این انجمن به طور تخصصی به زبان های مختلف برنامه نویسی از جمله Assembly , Visual Basic , C  و... از آن دسته هستند.

www.forum.barnamenevis.org 

انجمن های گفتگوی Persiannetworks : این انجمن به طور تخصصی به مبحث شبکه می پردازد.

http://www.persiannetwork.com

انجمن های گفتگوی موبایلستان : با بیش از 40000کاربر همان طور که از اسم آن مشخص است به بحث موبایل می پردازد و بسیار در این زمینه فعال می باشد.

www.mobilestan.net

انجمن های گفتگوی مشهد تیم:یکی از انجمن ها و وب سایت های معروف ارائه راهکار های ایجاد وی سایت رایگان می باشد و سرویس های مختلف خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهذ شایان به ذکر است که انجمن هایی را به عنوان زیر مجموعه دارا می باشد.

www.mashhadteam.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد