زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

زیپ

آموزش و طراحی وب سایت - بهینه سازی وب سایت -SEO -مشاوره بهینه سازی سایت رایگان-آشنایی با ابزارها و اخبار داغ دنیای فناوری

خودتان را از روی حرف اول نامتان بشناسید

الف: خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه روست.ملاحظه همه را می کند ، بـسیار خـونـگرم است و بـا هـمه زود صـمیمی مـی شود . در زندگـی مـحنت زیـاد می کشد و درعوض هر چه را طلب کند زود می یابد و مریضی های بسیار سخت، کمتر به سراغ او می آید.

ب : با محبت ، رفـیق باز و گاهی بسیار مغرور است . معمو لاً جیبش خالی است و چندان قدر مال دنیا را نمی داند . این افراد خوش قلب و و مهربان هستند.

ج : خوش اخلاق و با محبت است. معمولا" این افراد یا سیاه چهره و قوی استخوان و یا سفید پوست و نازک اندام می باشند و همیشه با کارهایشان، دیگران را حیران می کنند.

ح : خـوش اخـلاق و دسـت دلباز اسـت و همیشه حق را می گوید اما گاهی اوقات کینه ای می شود . بسیار راز نگه دار است.

خ : روشـن بین و با مـحبت و بسیار مقراراتی است . سعی می کند درآمدش زیاد شود ، اما موفق نمی شود . گاهی تنبلی به سراغ او می آید.

ت : خـوش اخلاق و کـم خـواب است و هـر گاه مـرتکب گـناه می شود، سریعاً توبه مـی کند و اگر دل کسی را برنـجاند ، بـسیار نـگران مـی شود و در پـی آن است تـا دل آن را به دست آورد.

ث : ثابت قـدم و پـر اراده است و هـر کاری به او ارجـاع شود ، آن چـنان در آن کـار با ثبات و پشتکار جلو می رود که هـمگان را حـیرتزده مـی کند . خوش اخلاق و عـاقـل اسـت و همیشه در تصمیم گیریهایش عقل بر احساس می چربد.

د : معتقد،متدین،بسیار با فکر،بشاش و شجاع است.نسبت به مال دنیا بی تـفاوت است در واقع ،قدر آن را اصـلاً نمی داند.بـا ایـن حال همیشه در ترقی است و پـلکان موفقیت را در هر کاری دو تا یکی بالا می رود .

ر : فردی است خوش اخلاق و در کارها میانه رو.هر چند گاهی اوقات بسیار عصبانی می شود.اگـر در هــمه زمـینه هـا،ایـمان خـود را حفظ کـند به هـر مقام و منزلتی کـه بخواهد می رسد.

ز(ذ): خوش اخلاق ، بـا محبت و خونگرم و درهر کاری بسیار مقرارتی است . با تکیه بر توانایی خود، می تـواند تجربه بزرگی از شکست ها را کسب کرده و با دیگـرش به راهش ادامه دهد.

س: پــر اسـتعداد و بـا ذوق و سـلیقـه اسـت و هــمیشه بــهتریـن اجـناس را انـتخـاب مـی کند. گاهی مـغرور و مـتکبر می شود. به خاطر استقامت و پشتکار در کارهایش همیشه پیش دوستان و آشناییان ، فردی پر هیبت به چشم می آید.

ش : مهربان و دلسوز دیگران است و به رغم آن که بسیار خـونگرم و صمیمی است، اما به شدت عصبی است و متاسفانه زبان تلخی دارد.در واقع هر چه در زندگی اش به ضرر برسد از دست و زبان خود می خورد و اگر بتواند زبان خود را نگه دارد، معمولاً از بلا محفوظ می ماند .

ص : حرف شنو ، اما بسیار دهن بین است . هر کسی حرفی را با او در میان بگذارد سریع باور می کند. به همین دلیل این افراد ( در صورت مذکور بودن ) شوهران قابلی نمی شوند ، زیـرا همیشه با کوچکترین حرف دیگران ، زندگی را بر خود و خانواده اش تلخ می کند .

ض : خوش اخلاق،زیرک،دانا و عین حال گاهی کینه توز است. نگرانی خود را معمولاً بروز نمی دهد هر چند در کل ، فرد نگرانی است . در کارها بسیار دقیق است و هرگز از یاد خدا غافل نمی شود، به همین دلیل به محض انجام کار زشتی ، توبه می کند.

ط : پـاک و خوش اخلاق است و دوسـتان زیادی دارند معمولاً از انجام هیچ کاری برای آنها دریغ نمی کند . طینت پاکش باعث می شود تا دیگران به سادگی جذب او شوند و از او به عنوان یک دوست خوب یاد کنند.

ظ : فـردی اسـت که ظاهـر و باطنش یـکی اسـت . بـسیار خـشک و مـقرراتی است و همین امر بـاعث می شود که دیـگران پـشت سرش بـدگویی کنند . رفـیق باز است و دوست دارد به رغم مقرراتی بودن همیشه با دوستان خوش باشد و خوش بگذراند.

ع : بلند مرتبه، پر گذشت، خوش اخلاق ، بخشنده ، مقرراتی و گاهی بسیار خشک است. در دوستی با دیگران پاینده و ثابت قدم و نسبت به مسائل آنان،بسیار متعصب است . معمولاً اول زندگی اش سختی و رنـج بسیار می کشد ، اما به مرور به راحتی و رفاه می رسد.

غ : باگذشت ، مـقرراتی و مهربان است . به دلایل نامعلوم معمولاً در زندگی احساس نا امیدی می کند . بسیار فـکر مـی کـند و به گـذشته و آیـنده خـود بـیش از حـد لـزوم می اندیشد.

ف : گـاهی آتـشی مـزاج و تندخوست ، اما قـلبی رئـوف دارد و دلـش مـی خواهد کـار دیگران را راه بیندازد . در زندگی چند بار شکست می خورد ولـی در آیـنده به مـقام و منزلت خوبی می رسد.

ق : توانا ، لا استعداد ، زیرک و داناست . برای انجام هر کاری نقشه بسیار می کشد و بـسیار هم مـوفق می شود . هـم مـهربان است و هـم خوش اخـلاق . این افراد قـدر زندگی را نمی دانند.

ک : خوش اخلاق ، زیرک ، دانا ، خشک و مقرراتی است. متاسفانه گاهی زبان او تلخ است و همیشه دیگران از زبان او در عذاب هستند . با یک کلمه حرف دیگران را از خود می رنجاند.

ل : خوش اخلاق است ، گاهی یکدنده و لـجباز می شود . بیشتر اوقات تنهایی اختیار می کند و غرور خاصی دارد . با اینکه با مال دنیا ارتباطی دارد،همیشه در مورد مسائل اطـرافیان نـزدیک خود بسیـار مـتعصب اسـت و سـعی می کند کـار هـای آنـها را به هـر طریقی راه بیندازد.

م : خوش اخلاق، با محبت، خونگرم و نترس است . با این حال اطرافیان پشت سرش بد گویی و در او از او تـعریف و تمجید می کنند . خوش چهره است و چشمـان روشنی دارد . گاهی در کارهای خود کاهل است . زود عصبانی می شود و سریع هم خاموش می شود.

ن : خوش اخلاق ، است و گـاهی کینه توز و دمدمی مـزاج . گاهی اوقـات بسیار خوب است و گاهی اوقات مقرراتی و خـشک می شود . همچو یک قـاضی در زنـدگی عـمل می کند و در حقوق خود و دیگران به میزان و اعتدال بر خوردار می کند.

و : مهربان و صمیمی که همیشه به دیگران کمک می کند اما گاهی مـغرور می شود و به همن دلیل دیگران همیشه پشت سرش بد گویی می کنند. با این حال زندگی را همیشه زیبا می بیند و زندگی نیز به او لبخند می زند.

ه : گاهی جاه طلب است و به دیگران امر و نهی می کند. گاهی هم تند خو و آتـشی مـزاج است ، اما روی هم رفـته بسیار مـهربان و صـمیمی اسـت و بسـیار هـم خانواده دوست است.

ی : متفکر است و با هر کسی که درافتـد بر او غـالب می شود . دمدمی مـزاج است،
گاهی اوقات خوب و گاهی خشک و عصبی می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد